jueves, 11 de septiembre de 2008

Descansiño

Hola a todos/as os que estades lendo esto de novo; quería parar un pouco de subir imaxes para ver como vai esto; como vexo que non teño moitos comentarios; para pedirvos por se pode ser; que me deixedes alguns; mais que nada para ver se vos gusta ou se estou perdendo moito o tempo.
Podedes deixar todos comentarios non fai falta que vos rexistredes nin nada, seno sempre podedes mandarme un correo para darme a vosa opinión, que vos recordo que e enxangos@hotmail.com .
Bueno sen máis mandarvos un saudiño e moitos bicos; espero os vosos comentarios!

Un biko

2 comentarios:

Anónimo dijo...

pois non sei se me deixara poñer comentarios pero eu probo haver quen se cansa antes jijiji

Anónimo dijo...

uy pois parece que si que me deixa pois ahi vai todo esta ben chuliño eu quero un pendiente pa narizzzzzzz que non sexa moi grande que pa grande xa chega o meu nariz xa sabes ponte maus a obra.un bukiño mary