jueves, 18 de septiembre de 2008

Dudas

Hola de novo!
Resulta que me comentaron que tedes problemas para publicar un comentario; pos vai asi, tedes que escribir o comentario e logo antes de aparecer publicado, chegame a min un correo para que eu dea o meu permiso para publicalo; unha vez que o publico eu xa aparece, asiq tranqilos que si o podedes seguir facendo.
Tamen me dixeron que se tiveron que rexistrar para escribilo; creo que modifiquei eso e que xa non fai falla,solo lle tedes que dar a anónimo e queda o mensaje como de anónimo de todas formas se ainda non dades solo tedes que mandarme un correo e eu intentarei solucionalo. Pero se o deixades como anónimo non vos olvidedes de poñerme o final qenes sodes para eu coñecervos.O correo e enxangos@hotmail.com
Bueno moitas gracias e un saludo

No hay comentarios: